Onze JKTC (Jeugd Korfbal Technische Commissie) gaat veranderen!

Onze JKTC gaat veranderen! De JKTC wordt momenteel vertegenwoordigd door Priscilla Zijlmans, Esther Pichel en Linda Dijk. Priscilla krijgt vanuit haar werk een studie aangeboden, waarmee zij in maart zal gaan starten. Deze opleiding zal haar veel energie en tijd vergen waardoor zij een stapje terug moet doen. Zoals jullie tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering vernomen hebben zal ook Linda aan het eind van dit sportseizoen haar taken binnen de JKTC neerleggen. Na 7 jaar vol overgave en enthousiasme deze taak te hebben volbracht, wordt het tijd voor iets anders. Gelukkig zal Esther haar werk als JKTC-lid nog blijven doen. Zij zorgt voor de ledenadministratie en zet zich in om meer jeugdleden te werven.

Gelukkig hebben er twee korfballeden zich aangemeld om een aantal functies van ons over te willen gaan nemen

Ellen Verschoor & Jaimy Hill.

Wij vinden het ontzettend fijn dat Ellen & Jaimy ons willen gaan helpen als JKTC-lid!

De komende groeps gesprekken die gaan plaats vinden met onze jeugdteams zullen Ellen & Jaimy actief gaan bijwonen. Zodat zij dit van mij kunnen gaan overnemen. (Schema zie hieronder)

Ellen, Jaimy en Esther kunnen zeker nog meer JKTC leden gebruiken!

Lijkt het jou ook leuk om onze vereniging te helpen? Wil jij iets kunnen betekenen voor onze jeugd? Schroom je niet, en zoek èèn van ons op!

Namens de JKTC: Esther, Priscilla, Ellen, Jaimy en Linda.

In januari en februari zullen er weer gesprekken plaats vinden met de kinderen van ieder team en zijn/haar trainers apart.

Hierbij het volgende schema:

22 januari 19.00 F1 + F2

22 januari 19.30 D1