Ballensysteem (als deze aanwezig was ) gewijzigd

De nieuwe accommodatie wordt aangegrepen om te kijken of wij gezamenlijk met Albatros gebruik kunnen maken van de voorraad ballen (het beheer is vanaf dit seizoen overgedragen aan de Gebruikersvereniging (VVG), geldt ook voor het handbalmateriaal). In de nieuwe materiaalhokken (op de plaats van de containers en bij het handbalveld) zijn verrijdbare ballenkarren te vinden waaruit iedereen straks ballen kan pakken. Verrijdbaar dus en te gebruiken op het korfbalveld. Zorg wel dat je weer evenveel ballen terugbrengt als je hebt gepakt en gebruikt, tot vier tellen kunnen wij toch allemaal ?

In augustus trainen wij in de zaal en zijn er ballen te vinden in onze gebruikelijke kast. Ook deze kast en ballen worden dus gezamenlijk gebruikt. De code van het slot is dezelfde als van het slot van de oude buitenmateriaalcontainers. Ook hier geldt natuurlijk, ruim op wat je hebt gebruikt !

Ook het gebruik van de korfbalpalen wordt gewijzigd. Er zal verschil zijn in trainingspalen en wedstrijdpalen in verband met de grondpotten. Hierover volgt nog het juiste gebruiksvoorschrift.

Jos de Kok

Conventus KTC