Lid worden?

Hieronder staat vermeld hoe je lid kunt worden, maar je kunt je natuurlijk ook meteen aanmelden

Schrijf je nu in!
Opzegging
Contributie
Hoe word ik lid?

Eens komen kijken?

Voordat je lid wordt kun je vrijblijvend meetrainen om te kijken hoe het bevalt. Kijk tot welke categorie je behoort voor de handbal of korfbal. Neem je sportkleding en (zaal)schoenen alvast mee.

Aanmelden voor handbal of korfbal?

Als je lid wil worden vraag je aan je trainer de aanmeldingsformulieren of vul online het formulier in via bovenstaande knop. Een formulier is voor de aanmelding bij het NHV (handbal) of KNKV (korfbal), je hebt dit nodig om competitie te kunnen spelen. Bij inlevering van dit formulier dienen korfballers 2 en handballers 1 recente, goed lijkende pasfoto(’s) in te leveren! De 2 formulieren met pasfoto's  kun je inleveren bij je trainer of bij de secretaris of online via het inschrijfformulier uploaden.

Secretariaat sv Conventus:

Kayleigh Vos

secretaris@svconventus.nl

Contributie

De contributie is bij maandelijkse vooruitbetaling verschuldigd. Contributieplicht blijft na opzegging aanwezig tot 30 juni van het lopende seizoen. Onze voorkeur heeft het om de vereniging te machtigen om de contributie maandelijks af te (laten) schrijven. Bij eigen betalingsinitiatief moet je zelf zorgen voor tijdige (vooruit)betaling (IBAN: NL27RABO0161015883). Er worden geen rekeningen en/of acceptgiro's verzonden. Bij achterstand wordt er € 1,00 extra in rekening gebracht (administratiekosten).

Opzegging

• Het verenigingsjaar voor zowel korfbal als handbal loopt van 1 juli tot en met 30 juni.

• Opzegging van het lidmaatschap dient schriftelijk of per e-mail te geschieden

• Uiterlijk op 31 mei van het jaar, maar het liefst voor 1 mei in verband met het inplannen van het nieuwe seizoen.

• Indienen van de beëindiging van het lidmaatschap kan schriftelijk of via e-mail bij het secretariaat:

Kayleigh Vos

secretaris@svconventus.nl

of een mail naar: ledenadministratie@svconventus.nl

De opzegging van je lidmaatschap is pas geldig, wanneer je een bevestiging hiervan hebt ontvangen (per e-mail en/of schriftelijk) van de ledenadministratie.

Hoeveel bedraagt de contributie?