Wordt ook sponsor van Conventus

Mocht u ook interesse hebben om Conventus te sponsoren, neem dan contact met ons op of vraag een informatiepakket aan.

Waarom sponsor van Conventus worden?

Net zoals andere sportverenigingen en bedrijven heeft Conventus te maken met de toenemende kosten ondanks het streven naar verdere verbetering van de efficiency door o.a. verdere automatisering en inkoopbeleid. Met name verzekeringen, energie, onderhoud maar ook de bijdrages aan het KNKV en NHV voor lidmaatschap, scheidsrechterleveringen, opleidingstrajecten en wedstrijddeelname zijn de afgelopen jaren steeds duurder geworden. Om ons sportieve- en maatschappelijke streven waar te kunnen blijven maken is het samenwerken met sponsors uiterst belangrijk.  Contributiegelden alleen zijn niet meer toereikend, mede door de steeds hogere eisen die gesteld worden aan sportverenigingen om naast hun sportieve functie ook een maatschappelijke functie te vervullen. Sponsoring is onmisbaar voor het runnen van een gezellige en enthousiaste vereniging als Conventus.

Wat zijn voor u de voordelen?

• Sponsoring draagt absoluut in positieve zin bij aan uw bedrijfsimago.

• De doelgroep binnen onze vereniging kan direct van invloed zijn op de afzet van uw producten.

• Conventus bestaat vanuit het verleden al meer dan 40 jaar en kent een nog steeds groeiend ledenaantal. Daardoor biedt Conventus een grote mate van continuïteit.

• U weet waar uw financiële bijdrage aan wordt besteed. Wij maken u dat helder in de bijgeleverde sponsorinformatie.

• Conventus geniet ruime aandacht in de plaatselijke media.

• Sportsponsoring is een relatief goedkope manier om u een grotere naamsbekendheid te geven of uw logo te promoten.

Wat zijn onze plannen?

Concreet hebben wij de volgende plannen die wij graag zouden willen (blijven) realiseren:

• Groei van aantal jeugdleden te realiseren door werving en behoud

• Behoud van onze senioren

• Groei van aantal donateurs en sponsoren ter ondersteuning van de diverse projecten en doelen

• Nieuwe website en nieuwsbrief die dienen als informatiestroom naar leden, buurtbewoners, scholen en belangstellenden

• Het op peil houden van de conditie van onze kantine middels noodzakelijke investeringen

• Actief vrijwilligersbeleid met name om ouders bij de vereniging te betrekken

• Korfbal- en handbal promotionele activiteiten in de wijk en op scholen, tevens in samenwerking met de Toppies en de Matties

Indien onze plannen u aanspreken en u met ons deze doelen wilt realiseren, dan biedt Conventus u diverse mogelijkheden voor sponsoring, reclame en samenwerking die wij graag met u persoonlijk bespreken. Onze sportieve positie, maatschappelijke betrokkenheid, ondersteuning van onze vrijwilligers en beschikbaarheid over het Develsteincomplex maken een mogelijke samenwerking tussen u en onze vereniging tot een succes.