Wasvoorschriften

Het trainingspak en de wedstrijdshirts willen we natuurlijk zo lang mogelijk mooi houden. Daarom vindt u hieronder de verschillende wasvoorschriften.

Wasvoorschrift trainingspak

Elk spelend lid van Conventus heeft een trainingspak in bruikleen gekregen. Hiervoor is met het lid een gebruikersovereenkomst getekend. In deze gebruikersovereenkomst staat tevens hoe het trainingspak het best gewassen kan worden. Het wasvoorschrift is als volgt:

Het trainingspak moet  binnenste-buiten gewassen worden op max. 40° met een kleurwasmiddel en mag niet in de wasdroger gedroogd worden. Daarnaast is het aan de raden geen wasverzachter te gebruiken.

Wasvoorschrift wedstrijdshirts

Elk spelend lid van Conventus heeft een wedstrijdshirt in bruikleen gekregen. Elk team heeft een wastas, zodat alle wedstrijdshirts en eventueel ook de broekjes in één keer gewassen kunnen worden. Het wedstrijdshirt mag niet individueel gewassen worden. Het wasvoorschrift is als volgt:

Het wedstrijdshirt moet  binnenste-buiten gewassen worden op max. 30° met een kleurwasmiddel en mag niet in de wasdroger gedroogd worden. Daarnaast is het aan de raden geen wasverzachter te gebruiken.