Verkiezing Vrijwilliger van het jaar

Wie verdient de titel?

Vrijwilliger van het jaar

Vrijwilligers zijn erg belangrijk voor een vereniging. Zonder vrijwilligers kan onze vereniging niet bestaan. Iedereen is zich ervan bewust dat onze vrijwilligers zich met veel plezier inzetten voor Conventus, maar vaak worden de activiteiten, tijd en moeite onderschat. Het bestuur wil graag wat extra aandacht geven aan haar vrijwilligers. Naast de vrijwilligersavond die wij elk jaar organiseren, roept het bestuur daarom een nieuwe traditie in het leven: de vrijwilliger van het jaar!
De vrijwilliger van het jaar zal elk jaar tijdens de nieuwjaarsreceptie extra in het zonnetje worden gezet.

Vindt u dat een vrijwilliger extra in het zonnetje gezet zou moeten worden?  Stuur dan een mail met de naam van de desbetreffende vrijwilliger met een korte motivering naar:  secretaris@svconventus.nl
Uit alle inzendingen kiest het bestuur de vrijwilliger van het jaar.

Inzenden kan tot 23 december 2019.

vrijwilliger_vanhetjaar_2019_reclamemate