Coach voor Conventus 3 gezocht

Conventus 3 bestaat momenteel uit een leuke jeugdige groep spelers en speelsters waarvan een groot gedeelte voor het eerst bij de senioren speelt. Omdat we deze jonge groep graag met een coach op pad sturen tijdens de wedstrijden(op zondag) zijn we op zoek naar iemand die deze groep wil begeleiden als coach(op vrijwillige basis).

Het gaat alleen om het begeleiden tijdens de wedstrijden. De trainingen(dinsdag en vrijdagavond) worden verzorgd in combinatie met de andere senioren teams. Uiteraard mag/kan je hier ook je steentje aan bijdragen indien je dit zou willen.

Wat wordt er van je verwacht?

• Bij de wedstrijden van Conventus 3 aanwezig om de coaching te verzorgen

• Regelen vervoerschema bij uitwedstrijden

• Je bent enthousiast en positief en straalt dat ook uit naar de spelers.

• Spelers gemotiveerd maken en houden om het maximale uit zichzelf en hun korfballoopbaan te halen.

• In overleg met de aanvoerder afspraken maken mbt verenigings verplichtingen(bv Wassen shirtjes, scheidsrechterverplichtingen, bardiensten)

• Je bent aanspreekpunt voor de spelers

Uiteraard hopen wij dat er iemand is met een korfbal achtergrond die hiervoor 2 a 3 uurtjes per week voor wil vrijmaken. Echter ook zonder “ korfbalkennis” ben je van harte welkom om deze leuke groep te helpen. Vanuit de KTC zullen we zoveel mogelijk ondersteunen. Wellicht zijn er ook een aantal ouders de dit eventueel per toerbeurt op zich willen nemen?

Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Theo Winters of Cock Prins of via ktc@svconventus.nl