Handbalsamenwerking met Saturnus '72 gaat door

Bijgewerkt op: 3 mei 2020

Handbalsamenwerking dames Conventus-Saturnus

Ondanks de maatregelen rondom het Corona virus gaan de bestuurlijke taken voor onze vereniging gewoon door.

Er wordt hard gewerkt aan de voorbereidingen voor het komende seizoen. Onderdeel daarvan is de handbal samenwerking met Saturnus voor zowel de jeugd (vanaf C) en de damesgroep.

Er is een videomeeting geweest met bestuursleden en leden van de HTC. Tijdens de meeting met de HTC is besloten dat de samenwerking met Saturnus voor de damesgroep doorgang zal gaan vinden. Dit is in het belang van de dames. Zonder de samenwerking zijn er simpelweg geen goede mogelijkheden om deze tak van sport te kunnen blijven beoefenen bij Conventus.

Vanuit de HTC zal er een bericht verzonden worden naar de damesgroep met de nodige uitleg en informatie.

We hopen met de samenwerking voor de dames dat ook zij op een goed niveau en met leeftijdsgenoten nog hun favoriete sport via Conventus kunnen blijven beoefenen.

PPT informatie avond 18-02-20 versie 5
.0