KNKV Nieuws

KNKV-app.

Per 2 juli is de nieuwste versie van de KNKV wedstrijdzaken app. beschikbaar (opnieuw installeren). Onderdeel van de nieuwste app. versie is dat jongeren onder 16 jaar met ingang van voornoemde datum persoonlijke gegevens in de app. niet meer zelf kunnen aanpassen. Denk hierbij aan pasfoto en telefoonnummer. Deze wijziging is een gevolg van de nieuwe wet AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming), die sinds 25 mei 2018 van kracht en herijkt is. Deze verordening stelt, dat kinderen tot 16 jaar niet zelf mogen aangeven of zij met naam en/of foto zichtbaar willen zijn binnen een platform. En dit geldt dus ook voor de KNKV Wedstrijdzaken app.

Voor de leden van de onze vereniging betekent dit het volgende. Ben je jonger dan 16 jaar en wil je graag persoonlijke gegevens in de KNKV-app. laten wijzigen ? Dan kun je het e-mailadres van je ouders/voogd doorgeven aan de club via ledenadministratie@svconventus.nl en/of ktc@svconventus.nl .Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Vervolgens kan de ouder met het eigen e-mailadres inloggen en gegevens van het kind wijzigen.

Wijzigingen duur wedstrijden senioren en A-jeugd.

Met ingang van het komende veldseizoen worden de wedstrijden van de senioren en A-jeugd ingekort naar 2x 30 minuten speeltijd. Hiermee wordt de wedstrijdduur gelijk getrokken met die van de zaal. De aanpassing is een gevolg van de kleinere velden die nu bijna overal gehanteerd worden en een hogere intensiteit tot gevolg hebben. De duur van de overige wedstrijden blijft ongewijzigd. Dat wil zeggen dat ook de B-teams 2x 30 minuten spelen, de C- en D-jeugd 2x 25 minuten en de E- en F-jeugd 4x 10 minuten.