De Oud Papier-ploeg is (weer) op zoek naar versterking

Doordat er in de afgelopen periode wat mensen afgehaakt zijn heeft de Oudpapierploeg behoefte aan een aantal nieuwe vrijwilligers. Het ophalen van het papier in Zwijndrecht is een grote bron bron van inkomsten van onze club. Elk jaar levert deze actie ruim € 5.000,-- voor de clubkas op en daarom is het van groot belang om de groep in stand te houden.

Voordat je op de vrachtwagen mag krijg je een cursus van twee uur bij HVC en hierna krijg je je certificaat en speciale kleding. Gemiddeld ben je 4 a 5 keer aan de beurt in het gehele jaar. Ook hierbij geldt, hoe meer vrijwilligers des te minder loopbeurten. De loopbeurten zijn op de eerste woensdag van de maand en de laatste maandag van de maand van ca. 18.00 tot 19.30 uur in één van de wijken.

Een kleine moeite dus en het ophalen schijnt heel gezellig te zijn, dus een oproep aan een ieder om te kijken of dit past in de agenda. Ouders van jeugdleden en leden van 18 jaar en ouder zijn van harte uitgenodigd om zich aan te melden bij Jos de Kok (o6-44892962) of Dick van Beek (06-52390998). Een email mag ook: penningmeester@svconventus.nl.