UPDATE:Publicatie voorlopige teamindelingen korfbal

Beste korfballeden,

Met zorg en toewijding zijn de VOORLOPIGE indelingen van alle korfbalteams gepubliceerd (Klik hier voor de teamindeling). Voorlopig omdat er altijd wijzigingen kunnen voordoen bij ledenwinst en ledenverlies. Dit kan gevolgen hebben voor het aantal teams, maar ook voor de teamcategorie in verband met de gemiddelde leeftijd, wanneer er een team bij komt of ingetrokken moet worden. Ook zijn er nog vele onduidelijkheden met betrekking tot de beschikbaarheid van een aantal (spelende) leden. Tevens kan de KTC in al haar wijsheid beslissen en kiezen voor een andere indeling indien het gewenst is in het kader van het verenigingsbelang.

Onlangs is er een selectie toegepast bij de D-jeugd. De juiste indeling van beide D-jeugdteams zijn nu ook bekend. Ook hierbij behoud de (J)KTC het recht om wijzigingen toe te passen/door te voeren, wanneer (toch) blijkt dat deze selectie de vorm van de dag betrof, de trainingsopkomst en/of –inzet en/of andere (de)motiverende redenen. IJkmomenten zal zeker zijn na de najaarscompetitie 2017-2018 en/of na de zaalcompetitie 2017-2018.

De leden van de KorfbalTechnischeCommissie zijn nog naarstig op zoek naar train(s)ers en/of coaches voor onze jeugdteams. Heeft u of hebben jullie zin om een leuke hobby uit te voeren ? Neem met ons contact op !!!!

Hopelijk niet, maar als wij (spelende) leden vergeten zijn op te nemen in de voorlopige indelingen, dan gaarne een spoedige email naar ktc@svconventus.nl. Is er iets niet duidelijk, dan is ook dit e-mailadres hiervoor te gebruiken.

Het oefenprogramma en belangrijke data voor volgend seizoen staan ook op de website. De meeste oefenwedstrijden zijn gepland, maar niet alle aanvangstijden zijn nog bekend. Houd dus de website goed in de gaten.

Wat betreft de trainingen en wedstrijden:

1. Zoals al reeds bekend, zullen de voorbereidingen van het seizoen niet op ons eigen veld plaats kunnen vinden. Voor de F-jeugd tot en met de B-jeugd zullen de voorbereidingen van het nieuwe seizoen plaatsvinden in de sporthal. De eerste selectie en de A-jeugd zullen wel op vreemde bodem hun voorbereidingen starten.

2. Alle trainingen zullen in principe starten in de week van 15 augustus 2017 (senioren en A-jeugd) en op 18 augustus 2017 (de overige jeugdteams). De indelingen van de sporthal staan vermeld bij de Belangrijke data 2017-2018. Voor de senioren 1 en 2 en de A-jeugd zijn wij afhankelijk van de beschikbaarheid van een locatie bij onze buurtverenigingen (DVS, KCR, Movado, DeetoSSnel, enz.). Op moment van schrijven is dit nog niet bekend (de contacten zijn reeds gelegd), houd dus de website en andere publicatievormen goed in de gaten. De definitieve trainingstijden (op de dinsdag- en vrijdagavond), na oplevering van onze velden, worden in overleg met de trainers bepaald.

3. Voor senioren 3 en 4 wordt er eerst een bijeenkomst belegd (onder voorbehoud 22 augustus 2017) om mee te denken over de teamindelingen en oplossingen te vinden over verschillende verenigingsvraagstukken. Uitnodigingen hiervoor volgen nog.

Alle leden van de (J)KTC wensen een ieder een prettige vakantie toe en een goede en sportieve start van het seizoen 2017-2018.

Namens de Korfbal Technische Commissie, Jos de Kok.